Mistrz Kodowania 2020

W tym roku szkolnym w naszej szkole z okazji Europejskiego Tygodnia Kodowania oraz Światowego Dnia Zwierzątzostała zorganizowana gra Tropiciel.

Zabawa polegała na wyprawie w celu odnalezienia wszystkich ukrytych zadań. Zagadki były zróżnicowane tematycznie, również poziomem trudności.

Każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Tropiciele zdobywali punkty, czyli tropy, które na końcu gry wymienili na odznaki (niebieską, brązową, srebrną lub złotą). Do każdej z odznak były dołączone pochwały.

Zadania były podzielone na obowiązkowe i misje specjalne. Misje specjalne były dodatkowe, ale bez nich nie było szans na zdobycie odznaki srebrnej, czy złotej.

Tropiciele poszerzyli wiedzę dotyczącą zwierząt, szczególnie gatunków zagrożonych wyginięciem. Dowiedzieli się, dlaczego liczebność zagrożonych zwierząt się zmniejsza, dlaczego nie mogą wieść spokojnego i szczęśliwego życia. Rozwiązywali zadania logiczne, matematyczne i informatyczne.

Celemgry poza zdobyciem wiedzy tajemnej, była dobra zabawa.

Dziękujemy za wspólną zabawę wszystkim Tropicielom.

Gratulujemy serdecznie zdobycia odznak.

Napracowaliście się i na nie zasłużyliście.

Najbardziej zakodowane klasy:

Wśród klas 4 to klasa 4a, wśród klas 5 to klasa 5a, wśród klas 6 to klasa 6b, wśród klas 7 to klasa 7a, a wśród klas 8 klasa 8c.

Ciekawostką jest, że klasa 8c zdobywa tytuł najbardziej zakodowanej klasy 3 raz z rzędu.

Gratulujemy serdecznie!

Katarzyna Karbowy

Joanna Zbierska

Podziel się tym wpisem

Share on facebook
Facebook

Więcej ...

Klasy 4-8

Międzyszkolny konkurs mitologiczny

W minionym czasie uczniowie naszej szkoły wzięli udział w Międzyszkolnym konkursie mitologicznym. Zainteresowanie było ogromne. Laureatami na poziomie szkolnym zostali następujący uczniowie: w kategorii klas

Ogólne

Wyniki konkursu „Angielska Pocztówka”

Z radością zawiadamiam o rozstrzygnięciu konkursu dla klas 0-III pod tytułem „Angielska pocztówka”. Poniżej zamieszczam nazwiska laureatów konkursu wraz z opisami prac, aby można je