Mistrz Kodowania 2020

W tym roku szkolnym w naszej szkole z okazji Europejskiego Tygodnia Kodowania oraz Światowego Dnia Zwierzątzostała zorganizowana gra Tropiciel.

Zabawa polegała na wyprawie w celu odnalezienia wszystkich ukrytych zadań. Zagadki były zróżnicowane tematycznie, również poziomem trudności.

Każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Tropiciele zdobywali punkty, czyli tropy, które na końcu gry wymienili na odznaki (niebieską, brązową, srebrną lub złotą). Do każdej z odznak były dołączone pochwały.

Zadania były podzielone na obowiązkowe i misje specjalne. Misje specjalne były dodatkowe, ale bez nich nie było szans na zdobycie odznaki srebrnej, czy złotej.

Tropiciele poszerzyli wiedzę dotyczącą zwierząt, szczególnie gatunków zagrożonych wyginięciem. Dowiedzieli się, dlaczego liczebność zagrożonych zwierząt się zmniejsza, dlaczego nie mogą wieść spokojnego i szczęśliwego życia. Rozwiązywali zadania logiczne, matematyczne i informatyczne.

Celemgry poza zdobyciem wiedzy tajemnej, była dobra zabawa.

Dziękujemy za wspólną zabawę wszystkim Tropicielom.

Gratulujemy serdecznie zdobycia odznak.

Napracowaliście się i na nie zasłużyliście.

Najbardziej zakodowane klasy:

Wśród klas 4 to klasa 4a, wśród klas 5 to klasa 5a, wśród klas 6 to klasa 6b, wśród klas 7 to klasa 7a, a wśród klas 8 klasa 8c.

Ciekawostką jest, że klasa 8c zdobywa tytuł najbardziej zakodowanej klasy 3 raz z rzędu.

Gratulujemy serdecznie!

Katarzyna Karbowy

Joanna Zbierska

Podziel się tym wpisem

Facebook

Więcej ...

Klasy 4-8

Regulamin konkursu pt. „Łacina wokół nas”

Przygotuj plakat reklamujący rolę łaciny we współczesnym świecie, przedstaw w ciekawy sposób gdzie możemy się spotkać z tym językiem na co dzień, w zwykłych sytuacjach. Pokaż, że łacina jest obecna w naszym życiu. – termin przynoszenia prac do 19 grudnia – sala 107 lub 121 Organizator konkursu: Szkoła Podstawowa nr 64 im. Marii Konopnickiej w

Klasy 4-8

Dzień Pluszowego Misia

Informujemy, iż z inicjatywy Samorządu Uczniowskiego, dnia 25 listopada br. odbędzie się Dzień Pluszowego Misia. Osoby, które przyjdą z elementem ubioru dotyczącym tego tematu, bądź z pluszowym misiem, otrzymają punkty dodatnie z zachowania. Zachęcamy do zabawy! Samorząd Uczniowski