Mistrz Kodowania 2020

W tym roku szkolnym w naszej szkole z okazji Europejskiego Tygodnia Kodowania oraz Światowego Dnia Zwierzątzostała zorganizowana gra Tropiciel.

Zabawa polegała na wyprawie w celu odnalezienia wszystkich ukrytych zadań. Zagadki były zróżnicowane tematycznie, również poziomem trudności.

Każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Tropiciele zdobywali punkty, czyli tropy, które na końcu gry wymienili na odznaki (niebieską, brązową, srebrną lub złotą). Do każdej z odznak były dołączone pochwały.

Zadania były podzielone na obowiązkowe i misje specjalne. Misje specjalne były dodatkowe, ale bez nich nie było szans na zdobycie odznaki srebrnej, czy złotej.

Tropiciele poszerzyli wiedzę dotyczącą zwierząt, szczególnie gatunków zagrożonych wyginięciem. Dowiedzieli się, dlaczego liczebność zagrożonych zwierząt się zmniejsza, dlaczego nie mogą wieść spokojnego i szczęśliwego życia. Rozwiązywali zadania logiczne, matematyczne i informatyczne.

Celemgry poza zdobyciem wiedzy tajemnej, była dobra zabawa.

Dziękujemy za wspólną zabawę wszystkim Tropicielom.

Gratulujemy serdecznie zdobycia odznak.

Napracowaliście się i na nie zasłużyliście.

Najbardziej zakodowane klasy:

Wśród klas 4 to klasa 4a, wśród klas 5 to klasa 5a, wśród klas 6 to klasa 6b, wśród klas 7 to klasa 7a, a wśród klas 8 klasa 8c.

Ciekawostką jest, że klasa 8c zdobywa tytuł najbardziej zakodowanej klasy 3 raz z rzędu.

Gratulujemy serdecznie!

Katarzyna Karbowy

Joanna Zbierska

Podziel się tym wpisem

Facebook

Więcej ...

Ogólne

Spotkanie dla rodziców

Serdecznie zapraszamy rodziców na spotkanie organizacyjne dotyczące rekrutacji do klas pierwszych na rok szkolny 2025/2026 dnia 25 marca 2025 r. o godz. 18:00 w auli naszej szkoły.

Klasy 4-8

Konkurs literacki

Regulamin konkursu literackiego „O srebrne pióro”                                                                motto : W zdrowym ciele, zdrowy duch 1. Organizatorem konkursu jest biblioteka szkolna. 2. . Konkurs ma na celu promowanie zdrowego stylu życia oraz rozwijanie talentów literackich uczestników. 3. W konkursie biorą udział uczniowie na poziomie klas: 1-3, 4-6 i 7-8. 4. Zadanie konkursowe polega na napisaniu wiersza lub